SOLYMONE BLOG

MNLF Nur Misuari Blames Malaysia For Sipadan Kidnappings?

Moro National Liberation Front (MNLF) leader Nur Misuari has blamed Malaysia for the Sipadan kidnappings in 2000. 
According to a report by the news portal Rappler, Misuari, 77, claimed that Malaysia was behind the kidnap-for-ransom activities in Sulu, singling out the 2000 Sipadan kidnappings that the Philippines had attributed to the Abu Sayyaf Group "Malaysia is involved in this kidnapping for ransom.
Probably one day, I will drag their leaders to the ICC. I have all the evidence in my hands," Misuari was quoted in a speech at Malacañang's Rizal Ceremonial Hall Thursday afternoon. 
  • He also claimed that Malaysia hired his "own people" and "offered them millions". Misuari was quoted during an event organised by Philippine President Rodrigo Duterte, who had even let him use the presidential podium while delivering his "short talk". 
  • Duterte held talks with Misuari immediately after a court suspended a warrant for the latter's arrest, in an effort to bolster his nationwide peace process. 
Misuari, who founded the MNLF in 1969, has been in hiding since his forces allegedly launched attacks on civilians in the southern city of Zamboanga in 2013.
His rant comes a week before Duterte's planed visit to Malaysia.
Misuari is expected to join the peace process with the MNLF's rival group, the Moro Islamic Liberation Front (MILF). 
Malaysia is a facilitator in the Bangsamoro peace deal which aims to find a peaceful solution to the decades long conflict in Mindanao.



Source: The Star
1 comments:

Hari ini saya ingin mengunkapkan tentang perjalanan hidup saya,karna masalah ekonomi saya selalu dililit hutang bahkan perusahaan yang dulunya saya pernah bagun kini semuanya akan disitah oleh pihak bank,saya sudah berusaha kesana kemari untuk mencari uang agar perusahaan saya tidak jadi disitah oleh pihak bank dan akhirnya saya nekat untuk mendatangi paranormal yang terkenal bahkan saya pernah mengikuti penggandaan uang dimaskanjeng dan itupun juga tidak ada hasil yang memuaskan dan saya hampir putus asa,,akhirnya ketidak segajaan saya mendengar cerita orang orang bahwa ada paranormal yang terkenal bisa mengeluarkan uang ghaib atau sejenisnya pesugihan putih yang namanya Mbah Rawa Gumpala,,,akhirnya saya mencoba menhubungi beliau dan alhamdulillah dengan senan hati beliau mau membantu saya untuk mengeluarkan pesugihan uang ghaibnya sebesar 10 M saya sangat bersyukur dan berterimakasih banyak kepada Mbah Rawa Gumpala berkat bantuannya semua masalah saya bisa teratasi dan semua hutang2 saya juga sudah pada lunas semua,,bagi anda yang ingin seperti saya dan ingin dibabtu sama Mbah silahkan hubungi 085 316 106 111 saya sengaja menulis pesan ini dan mempostin di semua tempat agar anda semua tau kalau ada paranormal yang bisah dipercaya dan bisa diandalkan,bagi teman teman yang menemukan situs ini tolong disebar luaskan agar orang orang juga bisa tau klau ada dukun sakti yg bisa membantuh mengatasi semua masalah anda1.untuk lebih lengkapnya buka saja blok Mbah karna didalam bloknya semuanya sudah dijelaskan PESUGIHAN DANA GHAIB TANPA TUMBAL


VISITORS DETAIL LOCATION

VISITORS GEOFLAGS SINCE AUGUST 26, 2009

SABAH, MALAYSIAN BORNEO - THE LAND BELOW THE WIND

CITY OF KOTA KINABALU, SABAH-MALAYSIAN BORNEO

Translate

DREAM ON

TIME IN MALAYSIA

TOTAL PAGES VIEW SINCE 30 DAYS AGO

TRANSLATE TO YOUR LANGUAGE

Solymone

My photo
Tenghilan, TUARAN, Sabah, Malaysia

MY FACEBOOK

VISITORS LOCATION GLOBE

VISITORS NATIONAL FLAG

VISITORS GEOFLAGS BY CITY

WHY I KEEP RE-VISITING SABAH

WHY I KEEP RE-VISITING SABAH
Clicks To Read

IINTERNATIONAL BLOGSPOT

BLOG ARCHIVE

MALAYSIAN BORNEO BLOGGERS

MALAYSIAN BORNEO BLOGGERS

...................................................................

...................................................................
MALAYSIAN
Blog Widget by LinkWithin